Du er her: Forside -> Nyheter - > Alexander Dyb blir analysemarkedsfører i Sorentio


Alexander Dyb blir analysemarkedsfører i Sorentio

Publisert den 03.01.2022 av Maria Mostrøm Gulbrandsen

Vi starter 2022 med å ønske Alexander Dyb velkommen til team Sorentio.

 

Stadig flere bedrifter får øynene opp for digital markedsføring og ønsker å bli mer synlig på nett. Dette merker vi i Sorentio godt, og gjør at vi trenger flere dyktige ansatte til å ta unna den økende arbeidsmengden. 

Derfor har vi nok en gang utvidet teamet. Alexander startet i januar og skal jobbe med analyse og optimalisering av markedsføring for kundene våre.  

Alexander er utdannet fra Handelshøyskolen BI innen økonomi, administrasjon og markedsføringsledelse. Han kommer fra en stilling som key account manager og markedssjef i Bragd Digital, og har tidligere blant annet jobbet med forsikring og regnskap. 

- Bakgrunnen min fra økonomiutdanningen har gjort meg svært opptatt av kost/nytte i jobben som markedsfører. Jeg har alltid dette prinsippet i tankene når jeg planlegger aktiviteter, forteller Alexander.  

Vi er glad for å ha Alexander og hans kompetanse med på laget!

 

Velkommen til oss, Alexander!


Maria Mostrøm Gulbrandsen

Skrevet av:

Maria Mostrøm Gulbrandsen

Partner og innholdsprodusent

415 04 137 // maria@sorentio.no