Du er her: Forside -> Markedsføring - > Ikke kommet igang med annonsering på Google ennå?


Ikke kommet igang med annonsering på Google ennå?

Publisert den 16.10.2015 av Monica Myklebust

Tre fordeler som bør være tilstrekkelig for at bedriften din kommer igang.

Bare i Norge gjøres det over 50 millioner daglige søk på nettet. 90% av disse skjer via Google. Dette gjør Google til verdens største markedsføringskanal. Hvis du ikke har kommet igang med Google-annonsering ennå, bør du sannsynligvis vite om disse tre fordelene. 

Fordeler med Google Adwords

Budsjett
Du betaler per klikk, visning eller konvertering, og kan endre budsjettet ditt når du vil. Bestem selv hvor mye du ønsker å bruke til enhver tid. Start med et dagsbudsjett som passer for din bedrift, og øk/ senk budsjettet etter behov. 

Kontroll
Du kan stoppe, starte og opprette nye kampanjer så ofte du vil uten at dette koster deg ekstra. Har du sesongvarer du ønsker å promotere i en spesifikk periode, kan du enkelt pause andre kampanjer og fokusere på det som er viktigst akkurat nå. 

Relevans
Segmentér kampanjene dine slik at trafikken inn til nettsiden faktisk gir resultater. Du møter målgruppen din der de er, og får derfor relevant trafikk inn på nettsiden din. Du kan for eksempel vise annonsene dine for mennesker som bor innenfor et spesifikt geografisk område. 


Kom igang med Google-annonsering i dag!