Skrevet av:
Maria Mostrøm Gulbrandsen
Tekstforfatter / Partner
415 04 137 // maria@sorentio.no
Du er her: Forside -> Kunder - > Digital markedsføring for MP Storkjøkken
Slik jobber Sorentio med blogg og annonsering for storkjøkkenleverandøren.
Machine Products Storkjøkken AS, eller MP Storkjøkken som de oftest kaller seg, er en nasjonal leverandør av storkjøkkenutstyr til restauranter, hotell, gatekjøkken, kaféer, bakeri og catering. De startet i 1985 i en kjeller i et privat hus i Fremmerholen i Ålesund. I dag holder de til ved Bingsa, hvor de har et varelager på over 2.500 kvm og 11 ansatte.
For MP Storkjøkken leverer Sorentio en digital markedsføringspakke for å gjøre leverandøren mer synlig på nett.
Våre innholdsprodusenter skriver artikler som blant annet
Vi har også laget innhold for å få flere til å melde seg på nyhetsbrev, som e-boka som handler om 6 viktige ting mange mange glemmer når de skal planlegge storkjøkken.
Vi tar også bilder, lager video til bloggen og YouTube-kanalen, samt administrerer statusoppdateringer og annonser i sosiale medier. Dette er en viktig del av markedsføringen, både for å gi et innblikk i hva MP Storkjøkken kan levere og bistå med, men også for å inspirere eksisterende og potensielle kunder, samt gi faglig påfyll.
Månedlige nyhetsbrev via Sorentio sin egen løsning for e-postmarkedsføring inngår også i markedsføringspakken. Her deles kampanjer, nyheter og inspirerende innhold.
Google-annonsering er en viktig del av den digitale strategien som vi har utviklet for MP Storkjøkken. Sorentio administrerer all annonsering på Google, samt tilhørende annonser gjennom Google-nettverket. Vi jobber kontinuerlig med å overvåke effekten av annonsene og prioritere søkeordene som gir best effekt.